Altijd gratis levering en 30 dagen bedenktijd

Veelgestelde vragen

We geven graag antwoord op de meest gestelde vragen. Kom je er na het lezen van deze pagina nog niet uit? Stuur ons gemakkelijk een bericht via Whatsapp of bel ons even op.

Is de kleur van het product exact hetzelfde als het geleverde product?

Bij producten kan een kleine afwijking ontstaan. Er wordt gewerkt met natuurlijke producten waardoor exact hetzelfde nooit mogelijk is. Dit zorgt er echter wel voor dat je altijd een uniek meubelstuk in huis hebt.

Hoe weet ik of het product in mijn huidige interieur past?

Maak gebruik van Augmented Reality via de live preview op de productpagina. Upload een foto van jouw eigen interieur en zie of de stijl en kleur matchen. Zo kun je je veel makkelijker visualiseren of het gewenste meubelstuk bij jouw interieur past.

Wat als mijn meubelstuk wordt geleverd met schade?

Wij gaan er natuurlijk vanuit dat onze meubels ongeschonden bij jou thuis aankomen. Indien jouw visgraat meubelstuk met een defect bij jou thuis wordt afgeleverd, zorgen wij ervoor dat dat er een bekwame vakman langs komt om de schade te repareren of bezorgen wij een volledig nieuw meubelstuk.

Hoe werkt het retourneren?

Niet helemaal tevreden over je aankoop? Je hebt 30 dagen de tijd om het product retour te sturen. Neem simpelweg contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Wij komen het meubelstuk binnen 14 dagen bij jou thuis ophalen. Zo heb je zelf geen gedoe met het verzenden. De originele verpakking waarin de bestelling kwam is hiervoor wel vereist.

Wie verzorgt de levering?

Wij werken samen met verschillende vervoerders zoals: PostNL, DHL, DPD en lokale vervoerders. Er wordt geleverd tot aan de voordeur op de begane grond. De vervoerder is niet verplicht het meubelstuk naar binnen te tillen vanwege de COVID maatregelen die vanuit de overheid zijn opgesteld. Het niet naar binnen tillen is dan ook geen valide reden voor kosteloze retournering. Indien je de bestelling niet accepteert brengen wij €100,- in rekening.

Moet ik verzendkosten betalen?

Alle bestellingen binnen Nederland en België worden gratis en verzekerd verstuurd door één van onze vertrouwde koeriers (PostNL, DHL, UPS of een lokale partij).

Hoe zit het met de garantie op mijn meubels?

Op alle meubels geld een garantie van twee jaar op de kwaliteit van de artikelen. Schade opgelopen door middel van opzet wordt niet vergoed.

Wat is de levertijd?

In de meeste gevallen bezorgen wij onze producten binnen een week na bestelling. Wij zullen na de plaatsing van de bestelling telefonisch contact opnemen om een bezorgmoment af te stemmen zodat jij sowieso thuis bent om je visgraat meubelstuk te ontvangen.

Kan ik ook achteraf betalen?

Wij faciliteren Klarna afterpay waardoor achteraf betalen mogelijk is.

Kan ik ook in delen betalen?

Betaling kan geschieden in 3 termijnen tegen 0% rente via iDeal via de service IN3. De eerste betaling geschiedt direct na afrekenen. De volgende 2 termijnen betaal je maandelijks. Meer informatie over IN3 vind je op www.payin3.nl

Naar wat ben je opzoek?

Mijn winkelwagen