Altijd gratis levering en 30 dagen bedenktijd

Bestelling & Levering

Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Bestelproces

Wanneer je bij Visgraatmeubilair.nl een van onze meubels wilt bestellen dan dien je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de gouden knop met "Toevoegen Aan Winkelwagen" te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop "Veilig Afrekenen". Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "Verder Naar Verzendwijze" drukken.

De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat iedere zending helemaal gratis geleverd wordt. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen we namelijk altijd de verzend- en leverkosten voor eigen rekening. Je kunt nu verder door op de knop "Verder Naar Betalingswijze" te drukken.

Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op visgraatmeubilair.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

Nederlandse klanten:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Creditcard

Belgische klanten:

  • Bancontact
  • Belfius
  • Paypal
  • Creditcard

Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de "Bestelling Voltooien" knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Levertijd en Verzendkosten.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. 

Voor grote pakketten zoals kasten eettafels etc zijn de levertijden gemiddeld 10 werkdagen.

Voor kleine pakketten geldt een levertijd van 2 werkdagen.

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten. 

Mocht dit anders zijn staat dit altijd in de productbeschrijving aangegeven.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Risicovrij Gratis Verzonden

Je pakketje wordt verzekerd verzonden en voorzien van een track & trace code. Hierdoor is het bestellen van je meubelstuk via onze website geheel risicovrij. Maak je geen zorgen om verborgen kosten of kosten van verzending, alle zendingen zijn namelijk helemaal gratis.

Retourneren

Wanneer je bestelling geleverd is heb je in ieder geval 30 dagen de tijd om het meubelstuk te retourneren. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je een mail sturen naar info@visgraatmeubilair.nl met daarin je telefoonnummer waarna wij contact met je opnemen om het meubelstuk weer op te halen. Let er wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren. Daarnaast geld er voor op maat gemaakte producten een ander retourbeleid. Heb je vragen over ons retourbeleid? Dan kun je de pagina over het herroepingsrecht bekijken. Als je liever persoonlijk wordt geholpen dan kun je uiteraard gerust contact met ons opnemen.

Niet accepteren van bestelling

Wij werken samen met verschillende vervoerders zoals: PostNL, DHL, DPD en lokale vervoerders. Er wordt geleverd tot aan de voordeur op de begane grond. De vervoerder is niet verplicht het meubelstuk naar binnen te tillen vanwege de COVID maatregelen die vanuit de overheid zijn opgesteld. Het niet naar binnen tillen is dan ook geen valide reden voor kosteloze retournering. Indien je de bestelling niet accepteert brengen wij €100,- in rekening.

Naar wat ben je opzoek?

Mijn winkelwagen